بازخورد درباره این کالا

کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • مدل فنی : ASGA36UNWA
  • ظرفیت : 36000
  • مونتاژ : چین
  • سال ساخت : 2024
  • نوع عملکرد : سرمایش و گرمایش
  • نوع رادیات : مسی( ضد زنگ )
  • نوع گاز : R410
  • نوع کمپرسور : روتاری T3
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 3 روز کاری
date send
گارانتی 24 ماهه
38,800,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 18 شهریور 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA
  • فیلتر تصفیه هوا
  • کمپرسور روتاری T3
  • پرتاب باد چهار جهت
  • دو حالت عملکرد سرد و گرم

نگاهی گذارا به کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA

کولرگازی 36000 اجنرال مدل  ASGA36UNWA نیز همانند دیگر محصولات این کمپانی مشهور از کیفیت و قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردار است. این محصول را میتوانید برای سالن هایی با متراژ بالا تهیه نمایید و از کارکرد قدرتمند آن لذت ببرید.کیفیت این مدل کولرگازی منجر شده است تا محصولات کمپانی اجنرال بیش از همیشه مورد توجه عموم قرار گیرد. مدل ASGAUNWA  در ظرفیت های 12000،18000،24000،30000،36000 تولید شده و در سراسر جهان عرضه شده است.

از مشخصات بارز این محصول میتوان به قدرت بالای موتور آن اشاره کرد. کمپرسوری که در این کولر گازی مورد استفاده قرار گرفته است از مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر حرارت،گرد و غبار،رطوبت و … برخوردار است. به همین دلیل به مرور زمان بر اثر استفاده مداوم کارایی کولرگازی کاهش نمی یابد.

فیلتر های آنتی باکتریال بکار رفته در این اسپلیت دیواری هرگونه آلودگی و آلاینده ای را به طور کامل از هوای محیط جذب میکند و از بین میبرد و هوایی کاملا پاک را برای شما به ارمغان می آورد.

میتوانید با سایت توربو کالا همراه باشید تا در ادامه به معرفی بیشتر کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA بپردازیم.

عملکرد کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA به چه صورت است؟

کولر گازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA به دو صورت گرمایشی و سرمایشی قابل استفاده است.ظرفیت گرمایش این کولر گازی همانند ظرفیت سرمایش آن 36000 BTU می باشد. به همین دلیل این کولر گازی میتواند در تمام فصول سال پذیرای شما باشد و هوایی مطبوع و با طراوت را برایتان به ارمغان آورد.

کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA_کمپرسور

در واقع کمپرسور قلب تپنده یک محصول به شمار می رود. کمپرسوری که اجزای اصلی یک محصول است می بایست کیفیت بالایی داشته باشد تا بازدهی مطلوب را ارائه دهد.کمپرسور تشکیل دهنده کولر گازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA کمپرسور روتاری از نوع T3 است.

این کمپرسور بازدهی و راندمان بالایی دارد. همچین به دلیل اجزای کمی که دارد وزن کمتری دارد و فضای کمتری را اشغال میکند.همچنین قطعات کمتر این کمپرسور منجر شده است تا اصطحلاک کمتری ایجاد شود.از دیگر امکانات این کمپرسور می توان به مصرف کم آن اشاره کرد. همچنین این کمپرسور عملکرد آرام و بدون صدا و لرزشی دارد.

گاز خنک کننده R410a

گازی که برای فرآیند خنک یا گرم کردن محیط در کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA استفاده می شود گاز مبرد R410a می باشد که دلیل افزایش قدرت سرمادهی در کولرگازی های دیواری میشود.این گاز به نسبت گاز های قدیمی قدرت سرمادهی و بازدهی بسیار بالایی دارد. همچنین این گاز هیچ تاثیر مخربی بر محیط زیست نیز ندارد.از مزایای اصلی این گاز میتوان به شناخته شدن آن به عنوان دوستدار محیط زیست و عدم تاثیر مخرب بر لایه اوزون که چندیدن دهه است مورد توجه بالایی قرار گرفته اشاره کرد که.

کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA_یک محصول مناسب برای استفاده روزانه

برای اینکه بتوان از یک محصول به صورت همیشگی استفاده کرد می بایست یک محصول کم مصرف را تهیه کنید.از مزایای بی شمار این محصول میتوان به کیفیت قطعات مورد استفاده و طراحی زیبای آن و بهره گیری از سیستم دی سی اینورتر اشاره کرد که این سیستم فوق العاده مانع خاموش و روشن شدن پی در پی دستگاه میشود و درنتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی میکند.همچنین در داخل این دستگاه یک برد اینورتر قرار گرفته که تا حد زیادی از مصرف برق جلوگیری میکند و به این مدل کولرگازی این قابلیت را میدهد که در رده انرژی A+++ قرار می گیرد.کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA به دلیل مجهز بودن به کمپرسور روتاری مصرف بسیار کمی دارد. برچسب مصرف انرژی کولرگازی با گرید A همراه است. به همین دلیل میتوانید تمام ظرفیت های این مدل را برای استفاده روزانه تهیه کنید بدون اینکه لازم باشد در مورد مصرف برق نگران باشید.

منطقه جغرافیایی

برای دانستن این نکته که کولرگازی که تهیه میکنید برای کدام منطقه قابل استفاده است باید به کمپرسور آن توجه کنید.هر کمپرسوری برای منطقه خاصی کاربرد دارد و پیشنهاد میشود هنگام خریداری محصول به این نکته توجه شود.همان طور که گفته شد کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA دارای کمپرسور روتاری T1 می باشد.این کمپرسور برای مناطق معتدل طراحی شده است. به همین دلیل میتوانید این کولرگازی را برای مناطقی با آب و هوای میانه استفاده کنید.

سخن پایانی

امروزه تهیه یک سیستم تهویه مطبوع به دلیل وجود مدل های متعدد در بازار سخت تر از قبل شده است.کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA به دلیل کم مصرف بودن و داشتن عملکرد آرام م همچنین طول عمر و کیفیت بالا یک انتخاب ایده آل برای استفاده روزانه محسوب می شود.اگر نمی دانید کدام کولرگازی با چه مدل یا ظرفیتی برای منطقه و متراژ شما مناسب است کافی است برای دریافت مشاوره رایگان به سایت توربو کالا مراجعه فرمایید تا مشاوران حرفه ای ما شما را در این امر یاری فرمایند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

توضیحات تکمیلی

کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA
مشخصات دیگر
مدل فنی

ASGA36UNWA

ظرفیت

36000

مونتاژ

چین

سال ساخت

2024

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

نوع رادیات

مسی( ضد زنگ )

نوع گاز

R410

نوع کمپرسور

روتاری T3

شرایط آب و هوایی

معتدل, گرمسیر

جهت پرتاب باد

چهار جهت

حالت توربو

✅ (سرمایش و گرمایش سریع )

قابلیت تنظیم تایمر

فیلتر تصفیه هوا

صفحه نمایش دیجیتال

لوله و اتصالات

خدمات گارانتی

امتیاز کاربران به:

کولرگازی 36000 اجنرال مدل ASGA36UNWA (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه