بازخورد درباره این کالا

تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • مدل فنی : RU7170
  • سال ساخت : 2019
  • کشور سازنده : کره
  • کیفیت تصویر : 4K
  • سایز : 58 اینچ
  • نوع صفحه نمایش : LED
  • طراحی صفحه نمایش : تخت
  • توان خروجی صدا : 20 وات
+ اطلاعات بیشتر
گارانتی 24 ماهه
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 10 بهمن 1402
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170
  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • پشتیبانی از منوی فارسی

نیم نگاهی به تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ مدل 58RU7170

تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170 یکی از تلویزیون ها با کیفیت بالا می باشد که با امکانات جامع و گسترده ای همراه شده است. کیفیت تصویر 4k با پشتیبانی از فرمت ها و تکنولوژی های پیشرفته ای به ارائه تصاویری واضح و درخشان می پردازد.موتور پردازشگر UHD Engine تصاویری با محتوای HD و Full HD را با ارتقا و بهبود کیفیت تصویر پردازش و به مشابه 4K نمایش می دهد.پنل VA زاویه دید مطلوب و تصاویر واضح و شفافی را به ارمغان می آورد‌.این تلویزیون دارای صفحه نمایشگر LED و ساخت کره می باشد.در سال ۲۰۱۹ وارد خط تولید شده است و تا به امروز مورد استقبال بی شمار عموم قرار گرفته است.صفحه نمایشگر تخت با قطر و فریم باریک با دو پایه دو شاخه که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته است در کنار بدنه تمام مشکی به زیبایی محصول انجامیده است.

این تلویزیون یک محصول اسمارت است که مجهز به سیستم عامل تایزن می باشد.سیستم عامل تایزن امکانات جذاب و سرگرم کننده ای را برای کاربر فراهم می کند.قابلیت اتصال به موبایل،امکان وب گردی،دنبال کردن برنامه های مورد علاقه تان به صورت آنلاین و … از امکانات سرگرم کننده سیستم عامل تایزن می باشد.سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ با دو باند با توان خروجی 10 وات و در مجموع 20 وات مجهز شده است.از این رو صدایی همه جانبه را خواهید شنید.تکنولوژی ها و فناوری های بروزی برای ارتقا کیفیت صدا در این تلویزیون گنجانده شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون ۵۸ اینچ سامسونگ مدل 58RU7170

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 58 اینچ 4k با رزولوشنی چهار برابر بیشتر تلویزیون های Full HD تصاویری خارق العاده و درخشان را ارائه می دهد.جزئیات تصویر با رزولوشن 3840×2160 پیکسل به خوبی نمایش داده می شود.تلویزیون های 4K سامسونگ تصاویری رنگی و طبیعی با دقت و وضوح بالا را نمایش می دهند.مجهز بودن به فناوری PurColor به بهبود کیفیت تولید رنگ در صفحه تلویزیون می انجامد.این فناوری به پردازیش تصاویر می پردازد تا عمق رنگی آنها را افزایش دهد تا شاهد طیف گسترده ای از رنگهای طبیعی باشیم.پشتیبانی از استاندارد HDR تصاویر را درخشان تر، روشن تر و همچنین حجم بیشتری از رنگ های جذاب را ارائه می دهد.موتور پردازشگر UHD Engine نیز تصاویری که از کیفیت پایین تری برخوردارند را برای رسیدن به کیفیت 4K پردازش و به ارتقا بهبود کیفیت آنها می پردازد.

قدرت سیستم صوتی

تمامی بخش های تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170 با امکانات و تکنولوژی های مخصوصی ادغام شده است و اهمیت بالایی به هر کدام از بخش ها داده شده است.توان خروجی صدای تلویزیون نیز با دو کانال 10 وات مجهز شده است.از این رو قدرت خروجی 20 وات صدایی فراگیر را ارائه می دهد.تکنولوژی Dolby Digital Plus برای کاهش و ارتقا کیفیت تعبیه شده است.این تکنولوژی قدرت صدای سیستم را افزایش می دهد. از این رو صدایی سه بعدی و فراگیر تمامی محیط را در بر می گیرد.

مزایای شگفت انگیز  سیستم عامل تایزن

تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170 با مجهز شدن به سیستم عامل تایزن از سرعتی چند برابر و امکانات بهتری برخوردار شده است.سیستم عامل تایزن دنیای سرگرمی را در قالب صفحه نمایشی بزرگتر به ارمغان می آورد.دسترسی آسان به اینترنت و WiFi،قابلیت اتصال به موبایل،وب گردی،بازی های آنلاین،دنبال کردن برنامه های مورد علاقه تان به صورت زنده و …از ویژگی های جذاب این سیستم عامل می باشد. برنامه هوشمند SmartThings نیز مزایای زیادی را به همراه دارد.با SmartThings میتوانید تمامی دستگاه های هوشمند را به آسانی مدیریت کنید.با این برنامه میتوانید تنها از طریق ریموت کنترل  هر دستگاه هوشمند متصل شده به تلویزیون را کنترل کنید.ریموت کنترل این تلویزیون از امکانات جالبی بهره مند است و به کنترل چند منظوره معروف است.این ریموت برای سایر دستگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170 به سایت توربو کالا مراجعه و با کادر مجرب و حرفه ای ما در ارتباط باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

توضیحات تکمیلی

تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170
مشخصات دیگر
مدل فنی

RU7170

سال ساخت

2019

کشور سازنده

کره

کیفیت تصویر

4K

سایز

58 اینچ

نوع صفحه نمایش

LED

طراحی صفحه نمایش

تخت

توان خروجی صدا

20 وات

تعداد پورت های ورودی HDMI

3

تعداد پورت های ورودی USB

2

تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر

تکنولوژی تقویت کنتراست

تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها

صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

قابلیت اتصال به موبایل

منوی فارسی

مرورگر وب

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

حسگر اکو

حالت صرفه جویی در مصرف انرژی

خدمات گارانتی

امتیاز کاربران به:

تلویزیون سامسونگ 58 اینچ مدل 58RU7170 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه