بازخورد درباره این کالا

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FS

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 2800000976446
گارانتی 24 ماهه
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 10 مرداد 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FS

مشخصات حائز اهمیت:

  • تعداد سبد:3
  • نوع موتور: تسمه ای
  • گرید انرژی: +++A
  • کشور سازنده: چین
  • تعداد برنامه شستشو: 8
  • محدودیت ظرفیت: 14 نفر
  • قفل کودک: دارد
نمایش بیشتر - بستن

نگاهی آنی به ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050F

با صنعتی شدن کارها و شاغل شدن خانم ها،نیاز عموم به ماشین های ظرفشویی بیش از قبل احساس می شود و به یکی از وسایل ضروری در آشپزخانه تبدیل شده است.ماشین ظرفشویی  DW60M6050FS از محصولات خوش آوازه کمپانی سامسونگ می باشد که توانسته است در مدت زمان کمی،توجه بیشمار عموم را به خود جلب نماید.میزان نمودار مصرف انرژی در این لباسشویی با گرید +A مشخص شده است که نشان از مصرف پایین این لباسشویی دارد.در هر سیکل شستشو به طور متوسط تنها 14 لیتر آب مورد استفاده قرار می گیرد.دارای سه سبد مجزا با قابلیت تنظیم ارتفاع برای شستشو انواع ظروف از کارد و چنگال گرفته تا قابلمه و ماهی تابه می باشد.این دستگاه مجهز به 7 برنامه متنوع برای شستشوی هر نوع ظروفی نیز می باشد.دارای عملکرد بسیار آرامی است و تنها 40 دسیبل میزان صدا را به هنگام فرآیند شستشو تولید میکند.

ظرفیت این ظرفشویی بی نظیر 14 نفره می باشد و برای خانواده های پر جمعیت یک گزینه بی نظیر به شمار می آید.ظروفی که مواد غذایی به آنها چسبیده و درجه کثیفی آنها بالا است با برنامه Intensive در دمای 70 درجه سانتی گراد به خوبی شستشو می شوند.شستشوی بهداشتی و ضدعفونی کننده در این ظرفشویی به استرلیزه کردن ظروف می پردازد و قادر است تمامی میکروب ها و آلاینده های آلرژی زا مواد شوینده را به خوبی از بین ببرد.از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به سبد مجزای کارد و چنگال،قابلیت ضد اثر انگشت،قفل ایمنی کودک،شروع شستشو با تاخیر،قابلیت صرفه ‌جویی در مصرف آب و … اشاره کرد.

 

هنر طراحی

کمپانی سامسونگ اهمیت بالایی برای بخش طراحی محصولات قائل شده و تمامی محصولات این کمپانی از طراحی مردن و بی نظیری برخوردارند.طراحی استاندارد این ظرفشویی به گونه ای است که این محصول در سری محصولات توکار به شمار می رود.بدنه مستحکمی که از جنس فلز ضد زنگ طراحی شده است در کنار درب بزرگ و خوش دست این ظرفشویی نشان از زیبایی و کیفیت آن دارد.صفحه نمایشگر LED بزرگ که بر روی درب اصلی خود نمایی میکند،دیدن اطلاعات شستشو را از راه دور نیز ممکن می سازد.همچنین این نمایشگر در تاریکی با نور آبی رنگ خود،نمایش اطلاعات را از هر زاویه ای مهیا نموده است.

 

قابلیت ضد اثر انگشت

وجه متمایز کننده ماشین ظرفشویی  DW60M6050FS سامسونگ از سایر محصولات مشابه،قابلیت ضد اثر انگشت بدنه آن است.با این ویژگی دیگر لازم نیست مرتب به تمیز کردن و دستمال کشی بدنه ظرفشویی بپردازید.زیرا با این ویژگی،با هر بار دست زدن به بدنه ظرفشویی و لمس آن هیچ گونه اثر انگشت و لک بر روی دستگاه باقی نمی ماند.

 

قابلیت شستشوی نیم بار در ظرفشویی DW60M6050FS

علاوه بر شستشوی ظروف بسیار توسط این ظرفشویی،میتوانید ظروف کم و انگشت شمار خود را با صرف حداقل مصرف آب و انرژی شستشو دهید.با قابلیت شستشو نیم بار،دیگر لازم نیست منتظر تکمیل شدن گنجایش ظرفشویی باشید و میتوانید به شستشوی ظروف اندک خود بپردازید.یکی از مزیت های قابلیت نیم بار،مصرف بهینه آب و مواد شوینده بستگی به میزان کثیفی و حجم ظروف است.

 

برنامه های کاربردی شستشوی انواع ظروف در ظرفشویی 6050 سامسونگ

  • شستشوی متمرکز
  • شستشوی خودکار
  • شستشوی سریع
  • شستشوی ظروف حساس
  • پیش شستشو
  • شستشوی 60 دقیقه ای
  • شستشوی ظروف بسیار کثیف

 

ثبت سفارش

برای تهیه و خرید ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FS با قیمت بسیار مناسب همراه با ارسال رایگان و تحویل و تسویه درب منزل به سایت توربو کالا مراجعه فرمایید.با مراجعه به سایت میتوانید با واحد مشاوره تماس حاصل فرمایید و خریدی آسان و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز کاربران به:

ماشین ظرفشویی 14 نفره سامسونگ DW60M6050FS (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه