بازخورد درباره این کالا

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل DELTA

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 2800000234539
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 26 شهریور 1402
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل DELTA

مشخصات حائز اهمیت:

  • نوع: اسپلیت دیواری
  • نوع عملکرد: سرمایش/گرمایش
  • ظرفیت: 30000 BTU
  • نوع گاز مصرفی: R410a
  • کمپرسور: روتاری
  • برچسب انرژی: A
نمایش بیشتر - بستن

معرفی کوتاه کولرگازی 30000 جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد 30000  یکی از محصولات برتر کمپانی جنرال گلد می باشد که از امکانات قابل توجهی برخوردار است.این کولرگازی به دو صورت سرمایشی و گرمایشی قابل استفاده می باشد و برای تمامی فصول سال بسیار مناسب است.دارای ظرفیت 30000 BTU می باشد و برای سالن هایی با متراژ بالا بسیار مناسب است.یک کولر تک پنل با قابلیت نصب بر روی دیوار است.طراحی زیبا و بی عیب و نقص این کولرگازی به آسانی با هر دکوراسیونی ست می شود.جنس پلاستیکی که بدنه کولرگازی را تشکیل داده بسیار مستحکم و مقاوم است و به مرور زمان دچار فرسودگی و تغییرات رنگ بدنه نخواهد شد.این اسپلیت دیواری مجهز به کمپرسور قدرتمند T3 می باشد و برای افرادی که در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک سکونت دارند بسیار مناسب است.مصرف کم این کولرگازی در کنار عملکرد بالایی که دارد از دیگر نقاط مثبت این کولرگازی می باشد.

در بیشترین دور موتور این کولر گازی جنرال گلد 30000 کمترین صدا را تولید میکند و لرزش و سر و صدا در آن به حداقل رسیده است.گاز خنک کننده R410a در این کولرگازی فرآیند خنک سازی محیط را به دنبال دارد.فیلتر های تصفیه کننده در این محصول با تصفیه هوای محیط،استشمام و تنفس هوایی سالم را برای کاربر به ارمغان می آورند.از دیگر امکانات این کولرگازی میتوان به حالت خواب،برق مصرفی تک فاز،پره های ضد فرسایش،کمپرسور روتاری،فناوری اینورتر،کم مصرف و بدون صدا بودن،سیستم محافظ کمپرسور و … اشاره کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کولرگازی بی نظیر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شرح کامل ویژگی های این محصول بپردازیم.

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل GG_S30000PLATINU

عملکرد کولر گازی جنرال گلد

همان طور که گفته شد کولر گازی جنرال گلد در تمام فصول چهار گانه سال قابل استفاده می باشد و هوایی مطبوع و دلخواه را در اختیار مخاطب قرار می دهد.سیستم سرمایش و گرمایش کولرگازی دارای ظرفیت 30000 BTU است و قدرت گرمادهی این کولرگازی همان قدرت سرمادهی آن مطلوب و کاربردی می باشد.

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل GG_S30000PLATINU

کمپرسور قدرتمند روتاری T3

کمپرسور قلب تشکیل دهنده کولرگازی است و تضمین کارکرد و طول عمر آن است.کمپانی هیتاچی برایی افزایش بازدهی و کارایی  از کمپرسور T3 در کولرگازی بهره مند شده است.قدرت کولرگازی هایی با کمپرسور روتاری T3 به گونه ای است که برای مناطق گرمسیر کاربرد دارند و بازدهی بالایی را ارائه می دهند.این کمپرسور علاوه بر راندمان بالا،به دلیل طراحی ساده و قطعات کمی دارد کاهش اصطحلاک را در پی دارد.عملکرد آرام و بدون صدا از مزیت های اصلی این کمپرسور می باشد.همچنین این کمپرسور در برابر تمامی عوامل خارجی بسیار مقاوم است و طول عمر طولانی دارد.

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل GG_S30000PLATINU

کولرگازی جنرال گلد _ یک کولرگازی کم مصرف و قدرتمند

کولر گازی جنرال گلد 30000 به دلیل مجهز بودن به کمپرسور قدرتمند T3 مصرف انرژی متوسطی دارد.کمپانی هیتاچی برای کاهش مصرف هزینه ها من جمله هزینه مصرف برق از برد اینورتر در این کولرگازی بهره برده است.این برد فوق العاده با تبدیل کردن جریان متناوب به جریان مستقیم توسط پل دیو،مصرف برق را حدود 60% کاهش می دهد.

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل GG_S30000PLATINUM

هوایی مطبوع و تازه با کولرگازی

کولر گازی جنرال گلد 30000 مجهز به فیلتر گرد و غبار و فیلتر تصفیه کننده هوا می باشد.هر کدام از این فیلتر ها با عملکرد خود،به تصفیه هوای محیط می پردازند.این فیلتر ها با جذب کردن آلودگی ها نظیر ذرات ناخالص موجود در هوا،هوایی سالم،مطبوع و دلپذیر را در محیط منتشر میکنند و از خطرات احتمالی هوای آلوده می کاهند.

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل GG_S30000PLATINUM

سایر تکنولوژی ها در کولرگازی جنرال گلد …

  • مجهز به گاز خنک کننده R410a
  • مجهز به تکنولوژی حالت خواب
  • مجهز به محافظ کمپرسور در برابر نوسانات برق
  • سرعت پرتاب باد 10 متری
  • دارای پرتاب باد چهار طرفه
  • مجهز به پره های ضد فرسایش

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت توربو کالا مراجعه و با مشاوران حرفه ای ما در ارتباط باشید تا خریدی آسان و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل GG_S30000PLATINUM

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امتیاز کاربران به:

کولرگازی 30000 جنرال گلد مدل DELTA (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه