بازخورد درباره این کالا

ماشین ظرفشویی بوش المان 13 نفره مدل SMS8ZDW86Q

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • برند : بوش, BOSCH
  • ظرفیت : 13 نفره
  • رنگ : سفید و نقره ای
  • سال ساخت : 2023
  • ساخت : المان
  • نوع موتور : EcoSilence Drive
  • تعداد طبقات : 3 طبقه
  • نوع نصب : به صورت توکار و روکار
+ اطلاعات بیشتر
آماده ارسال تحویل تا 3 روز کاری
date send
گارانتی 24 ماهه
53,900,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 12 شهریور 1403
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

ماشین ظرفشویی بوش المان 13 نفره مدل SMS8ZDW86Q
  • زئولیت دار
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • قابلیت نصب برنامه شستشو جدید

خرید و قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 8 در بانه

برند بوش از محبوب ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است که در سراسر جهان محصولات این کمپانی را با کیفیت و طول عمر بالا شناخته اند. این شرکت در حال حاظر به تولید لوازم خانگی مانند یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی و … مشغول است. در این پست ما نیز به معرفی جدید ترین ماشین ظرفشویی بوش آلمان تولید شده در سال 2023 پرداخته ایم.

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل SMS8ZDW86Q با قابلیت ها و فناوری های پیشرفته تری نسبت به مدل های قبلی این شرکت طراحی و تولید شده است از جمله این فناوری ها میتوان به موتور EcoSilence Drive ، قابلیت زئولیت ، سیستم عیب یاب هوشمند ، دارای 3 سبد قابل تنظیم ، قابلیت اتصال به موبایل و نصب جدید ترین برنامه های شستشو ،  و… اشاره داشت.

زئولیت یک آپشن فوق العاده و منحصر به فرد است که تنها برای ماشین ظرفشویی های بوش مونتاژ آلمان طراحی شده است. زئولیت در واقع یک مبدل حرارتی است که به رطوبت گیری و خشک کردن ظروف ، حتی ظروف پلاستیکی کمک می کند. به لطف این فناوری دیگر شاهد وجود لک های آب و … بر روی ظروف نخواهیم بود.

تفاوت های ماشین ظرفشویی های بوش مونتاژ ترکیه و آلمان

شاید برای خیلی از کاربران این سوال به وجود بیاید که چه تفاوتی بین ماشین ظرفشویی های بوش مونتاژ آلمان و ترکیه هست ؟ پیش  از هر چیزی باید بگوییم که مونتاژ های این دو کشور از نظر ظاهری تفاوت خیلی جزئی دارند و اشخاص عادی هرگز متوجه این موارد نمی شوند . در ادامه در رابطه به این پرسش می توان گفته که در تولید و ساخت ماشین ظرفشویی بوش مونتاژ شده در آلمان از مواد درجه یک استفاده شده و در نتیجه شاهد کیفیت بالای بدنه و قطعات داخلی محصول مونتاژ آلمان خواهیم بود. اما در محصول تولید شده در کشور ترکیه می توان ضعف های بسیاری را در کیفیت قطعات و بدنه مشاهده کرد.

کمپرسور قدرتمند EcoSilence Drive در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش

موتور یا کمپرسور اصلی ترین اجزای یک دستگاه ظرفشویی می باشد و نوع آن تضمین کننده طول عمر دستگاه است.کمپرسور به کار گرفته شده برای ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS8ZDW86Q از نوع EcoSilence Drive می باشد.این نوع کمپرسور از پر قدرتمند ترین موتور های تولید شده توسط شرکت بوش می باشد که از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.اگر بخواهیم این موتور را با موتور های قدیمی مقایسه کنیم باید بگوییم موتورهای قدیمی اغلب سر و صدای بالایی داشتند و در ضمن مصرف انرژی بیشتری هم برای دستگاه رقم می زدند ولی کمپرسور EcoSilence Drive  ساختار کاملا متفاوتی دارد. این موتورر بدون برس طراحی شده است و به همین دلیل اصطکاک فیزیکی قطعات در آن وجود ندارد.عدم پیچیدگی باعث شده است تا عملکردی بهینه با صرفه جویی در انرژی برای ماشین ظرفشویی بوش سری 8 زئولیت رقم بخورد.ساختار این موتور لرزش را کاهش داده و میتوان گفت در زمان کارکرد موتور، صدا به حداقل خواهد رسید و یک فضای کاملا آرام به ارمغان خواهد آمد.در ادامه  مبحث درباره عملکرد این موتور باید گفت از یک اهنربای دائمی و برد الکترونیکی برای به حرکت در آوردن بار استفاده شده است که منجر به بازدهی و کارایی بالایی ظرفشویی شده است.به صورت کلی موتور EcoSilence Drive تحویلی بنیادین در در عرصه لوازم خانگی به شمار می‌آید و به دلیل استفاده از آن در ظرفشویی بزرگ بوش به آن ماشین ظرفشویی فوق العاده ساکت و فوق اقتصادی لقب داده شده است.لازم به ذکر است این کمپرسور از اطمینان بالایی برخوردار است و به همین دلیل بوش آن را با ضمانت نامه 10 ساله تولید و توزیع کرده است.پس میتوانید آسوده خاطر به استفاده از ماشین ظرفشویی خود بپردازید.

8 برنامه کاربردی برای شستشوی انواع ظروف در ظرفشویی 3 سبده بوش

بوش برای ارائه امکانات بیشتر و امکان شستشوی انواع و اقسام ظروف با بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش از 8 برنامه کارآمد در این دستگاه استفاده کرده است.این 8 برنامه به شما این امکان را میدهند تا ظروف کثیف خود را با هر جنسی بدون کوچکترین آسیبی در این ظرفشویی شستشو دهید و از تمیزی آن ها لذت ببرید .این 8 برنامه به شرح ذیل است :

 

  • برنامه Auto 45-65°C : برای شستشوی خودکار انواع ظروف مورد استفاده قرار می گیرد.به بیانی دیگر میزان کثیفی ظروف توسط سنسور های ظرفشویی تشخیص و مطابق با آن میزان دمای آب برای شستشو تنظیم می گردد.در این برنامه ظروف با دمای آب بین 45 تا 65 درجه سانتیگراد شستشو می شوند.
  • برنامه ی هوشمند Intelligent : این برنامه به صورت خودکار میزان کثیفی ظروف را تشخیص میدهد و مطابق با آن دمای آب و مدت زمان شستشو را تنظیم میکند.
  • برنامه Intensive 70° : برای شستشوی ظروف بسیار کثیف استفاده می شود.در این برنامه ظروف با دمای آب 70 درجه سانتی گراد شستشو می شوند.
  • برنامه Machine Care : به منظور شستشوی داخلی محفظه ظرفشویی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برنامه Glass 40°C : در این برنامه ظروف با دمای آب 40 درجه سانتی گراد شستشو می شوند ؛ به همین دلیل از این برنامه برای شستشوی ظروف حساس و شیشه ای استفاده می شود.
  • برنامه Express 65°C – 1h : برای شستشوی سریع ظروف استفاده می شود.میتوانید ظروف کثیفی که برای شستن آن ها عجله دارید را با این برنامه شستشو دهید.
  • برنامه Favourite : امکان شخصی سازی برنامه را فراهم می آورد.میتوانید برنامه ای مطابق با نیاز خود را شخصی سازی و آن را برای استفاده ذخیره کنید.
  • برنامه Eco 50°C : در این برنامه نیز ظروف به صورت بهینه یعنی با کمترین مصرف آب و انرژی شستشو می شوند.لازم به ذکر است در این برنامه ظروف با دمای آب 50 درجه سانتی گراد شسته می شوند.

کاربران گرامی برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحه اصلی وب سایت توربوکالا مراجعه فرمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

توضیحات تکمیلی

ماشین ظرفشویی بوش المان 13 نفره مدل SMS8ZDW86Q
مشخصات دیگر
برند

بوش, BOSCH

ظرفیت

13 نفره

رنگ

سفید و نقره ای

سال ساخت

2023

ساخت

المان

نوع موتور

EcoSilence Drive

تعداد طبقات

3 طبقه

نوع نصب

به صورت توکار و روکار

تعداد برنامه های شستشو

8 برنامه

شستشو با آب داغ

قابلیت زئولیت

سیستم عیب یابی هوشمند

قابلیت اتصال به موبایل

قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها

قابلیت دانلود برنامه ها شستشو اضافی

صفحه نمایش لمسی

خدمات گارانتی

امتیاز کاربران به:

ماشین ظرفشویی بوش المان 13 نفره مدل SMS8ZDW86Q (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه